Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Δεν συγκρίνεσαι...

   Αυτή τη φορά δεν αναφέρομαι στη γνωστή περίπτωση της 1ης και της 7ης ανάρτησης αγαπητέ αναγνώστη. Αναφέρομαι σε μία ξεχωριστή περίπτωση που είναι πολύ σημαντική για μένα για πολλούς λόγους. Τονίζω ότι είναι τελείως φιλικό για όσους δεν γνωρίζουν. Από πού να αρχίσω και να πού να τελειώσω... Αλλά τώρα θα μιλήσω σε αυτή που θα καταλάβει...

   ΕΣΥ δεν συγκρίνεσαι με τίποτα άλλο στη ζωή μου. Μόλις πριν δύο μέρες κατάλαβα πόσο σημαντική είσαι για μένα. Όχι, το ήξερα και από πριν αλλά όχι σε τέτοια έκταση. Τώρα έχω καταλάβει πραγματικά τι είσαι για μένα και χαίρομαι για αυτό. Εγώ ως πιο εύκολος στα λόγια σου είχα πει πολλά κατά καιρούς και όμως, εσύ ΤΙΠΟΤΑ. Και το λόγο για αυτή σου τη συμπεριφορά τον κατάλαβα προχθες. Αυτό που έκανες μου φανέρωσε με τον πιο αληθινό τρόπο τι νιώθεις για μένα και σου το υπόσχομαι, δεν πρόκειται να σε ξαναρωτήσω χωρίς λόγο... (ελπίζω να το τηρήσω) 

   Δεν είχα ποτέ αμφιβολία για σένα. Ακόμα και τις φορές που με εκνεύριζες σε δικαιολογούσα μέσα μου αυθόρμητα. Και τώρα γράφω αυτά που βλέπεις για να σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ για όλα όσα έχεις κάνει για μένα. Τις άπειρες συζητήσεις, τις συμβουλές σου, το γέλιο σου, το πάρτι έκπληξη, το δούλεμα αλλά και όλα όσα τώρα μου διαφεύγουν. Ίσως το ότι είμαστε τόσο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ σε πολλά να μας κάνει τόσο δεμένους. Ξέρω πια ότι ό,τι και αν γίνει θα είσαι εδώ, θέλω να είσαι εδώ και θα κάνω τα πάντα για να είσαι. Το σίγουρο είναι ότι δεν θέλω να σε ξαναδώ έτσι για κανένα λόγο, πόσο μάλλον για μένα.

   Σου έχω πει πολλές φορές ότι για σένα θέλω το ΚΑΛΥΤΕΡΟ και προσπαθώ για αυτό. Δεν με είχες συνηθήσει σε τέτοιες συμπεριφορές και ξαφνιάστηκα από το πόσο σε άγγιξε αυτό που έλεγα. Οι ώρες μαζί σου κυλάνε απίστευτα ωραία και όπως θα έχεις καταλάβει, ΠΑΝΤΑ θέλω τη γνώμη σου. Ο χαρακτήρας σου με τραβάει προς εσένα επειδή είσαι τόσο διαφορετική. Ξέρω ότι θα έχω πάντα έναν άνθρωπο να μιλήσω και να περάσω καλά λίγη ώρα μαζί του. Αυτά τα σχεδόν 5 χρόνια που σε ξέρω δεν μπορούν να περιγραφούν σε μία ανάρτηση. Παρ' όλα αυτά να ξέρεις ότι όλες αυτές τις στιγμές θα τις κουβαλάω μαζί μου για πάντα. Σε θέλω όπως είσαι.

Και όπως σου είπα, ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ


Η μοίρα μου μ' έστειλε στα βηματά σου...


1 σχόλιο: